スポンサーサイト 


タンディワイン社長バーナン氏からのお礼状 

ヴァーナン顔写真


Kon'nichiwa MIYAKE san!

I have arrived safely last evening back home. The trip was very exhausting
and I could not wait to go to sleep!

I am now back in the office and are busy with catch-up. Just a BIG THANK YOU
to you and all the people involved to have made this the most memorable trip
I have ever done since 2007!! I am still reeling from the experience which
was absolute mind-blowing! I learned so much from and about your beautiful
country. Thank you all the arrangements (especially the parties!!!!!!) and
we have made lots of friends. I look forward to working with you to make our
partnership a bigger success. Please convey also my gratitude to the
President and Vice President of Masuda for their support to Thandi. Please
let me know if you have received the samples.

Thank you for the nice gifts and The Farm Kitchen staff say thank you for
the wine bottle kimonos. I look forward to see you and the tour group next
year and we will gladly return the favors!

I will send out thank you notes to all the people we have met as per the
business cards we have marked. There are still a few business cards I wish
to clarify with you and will scan and e-mail them in the week.

Please take it easy with the foot injury and I hope you will walk soon with
that 〓penguin wings〓! I will send you some photos of you once I have
downloaded it.

Yoroshiku,

Vernon Henn


(訳)
こんにちは三宅さん!

昨夜無事に家に戻りました。飛行機は大変疲れ、早くゆっくり寝たかったです。

今日から事務所に戻り、残務処理に追われています。この度は関係者の皆さん本当にありがとうございました。今回の旅は、私が2007年にタンディの社長になって以来最も印象に残る旅となりました。今でも日本で経験した思い出がよみがえってきます。今回、皆さんの美しい日本から大変多くのことを学ぶことが出来ました。この度の各地での手配などありがとうございました。(特に毎晩のパーティはとても楽しかったです!!!!!)。お陰さまで沢山の友達が出来ました。また今後も一緒に働き、より強力な関係になっていくことを期待しています。社長様、専務様にタンディワインのサポートの感謝をどうぞよろしくお伝えください。サンプルが届きましたらご連絡ください。

素敵なお土産(ワインボトルに着せる着物地のハッピのようなもの:ミニ着物のような感じです。三宅が贈りました。)ありがとうございました。タンディのレストランのスタッフも「ありがとうございました。」と言っておりました。来年皆さんがツアーで来られた時は大歓迎でお迎えします。

皆さんから頂いた名刺に感謝のメールを送ります。何枚か分からない名刺もありますので今週スキャンして送ります。

足のケガ(三宅)もゆっくり直してください。松葉杖はペンギンの羽のようでしたが早く治るように祈っております。またダウンロードした写真も送ります。

よろしく。

バーナン・ヘン

スポンサーサイト

コメント

コメントの投稿















管理者にだけ表示を許可する

